Hlavní obsah

Budoucnost cestování? Projděte si Paříž, aniž vytáhnete paty z domu, říká vlivná manažerka

17. 12. 2018

Odmítnutí v byznysu je vlastně výzva, abyste byli urputnější, říká Lucie Brešová. (Video: Seznam.cz)

Čtyři roky stavěla s Oliverem Dlouhým multimiliardový start-up Kiwi.com. Z Brna můžete ovlivnit svět, tvrdí Lucie Brešová.

Článek

Část lidí bude velmi brzy preferovat virtuální život proti tomu reálnému. Takže budoucností cestování bude kromě jiného třeba virtuální prohlídka Paříže, předvídá v novém pořadu Barvy byznysu jedna z nejvlivnějších manažerek posledních let Lucie Brešová.

Ta stála čtyři roky po boku Olivera Dlouhého jako výkonná ředitelka při budování českého nejúspěšnějšího start-upu Kiwi.com. Z firmy o pár zaměstnancích vyrostl světový hráč ve vyhledávání nejvýhodnějších letenek s tržbami přesahujícími 17 miliard korun.

„Budoucnost je v propojení veškerých služeb kolem cestování. Na jednom místě koupíte letenky, objednáte taxík, najdete si hotel i zábavu na místě. A nebude to balíček od cestovky, který si koupí spousta dalších lidí,“ popisuje Brešová v první části rozhovoru, kterou najdete ve videu nahoře.

Druhý díl rozhovoru s Lucií Brešovou:

Svět se dá změnit i z Brna, tvrdí vlivná česká manažerka. (Video: Seznam.cz)

Nehrozí, že bude o nás „velký bratr“ vědět všechno? „Ale ty informace už přece sdílíme. Tady jde jen o to je se souhlasem využít a ušít lidem na míru to, co chtějí,“ tvrdí dáma, která si vzala v Kiwi.com jako manažerka pauzu a je teď „jen“ menšinovou akcionářkou.

Co se jí v kariéře nejvíce osvědčilo? Jak řídit firmu a zároveň zvládnout mateřství? Jak to vypadá, když se střetnou ve firmě velká ega? A jak se v době nízké nezaměstnanosti hledají a motivují zaměstnanci? Nejen o tom i v druhé části rozhovoru ve videu níže v textu.

Byznysový magazín Seznamu sledujte každý den od 14:00 a ve večerní repríze na celoplošné Televizi Seznam.

Jak nás naladit? Jednoduchý návod ZDE.

Doporučujeme