Hlavní obsah

Co bude s reklamou na Seznamu? Dívejte se na Sklik.cz Expert fórum

Živé vysílání z Sklik.cz Expert fórum začíná ve čtvrtek 10. června v 9:30 hodin. (Video: Seznam.cz, Seznam Zprávy)

 

Reklama

30. 5. 10:54
aktualizováno • 10. 6. 9:37

Cookieless budoucnost, brandové akviziční formáty nebo Seznam Nákupy. To jsou hlavní témata letošní konference pro PPC specialisty zaměřené na výkonnostní marketing a novinky ve Sklik.cz. Již 10. června od 9:30.

Článek

Už podruhé se Sklik.cz Expert fórum koná v online formě.

Jak si aktuálně stojí videoreklama na Seznamu a jaké jsou její výhody oproti jiným platformám? Proč a jak pomocí online videa budovat značku a jak s ním pracují inzerenti? Čerstvé informace přímo z první ruky od Petra Daneše (manažer videoreklamy).

Produktové inzeráty zaznamenaly za poslední 2 roky několik vylepšení a jsou schopné přivádět výrazně více zákazníků než v minulosti. Společně s Barborou Váňovou (programmatic specialista) se podíváme na to, jak můžete drobnou úpravou XML feedu či struktury získat z kampaní ještě více.

Jiří Studený (konzultant výkonnostní reklamy) přinese tipy na optimalizaci kampaní. Přečetli jste si, že není potřeba používat všechny shody klíčových slov a řídíte se tím? Pokud ano, ukážeme vám, že se použitím všech shod může zvýšit počet konverzí o desítky %, a přitom PNO může dokonce klesnout.

Loňská konference Sklik.cz Forum 2020

O plánovaných změnách na poli prohlížečů a práci s cookies jste určitě zaslechli. O tom, co to reálně znamená pro specialisty nastavující kampaně ve Skliku a RTB a jak už dnes mohou zvyšovat zásah v anonymním prostoru, už více v rozhovoru s Janem Brendlem (manažer Seznam Partner).

Jak jsme dříve cílili inzerci do obsahové sítě pouze pomocí klíčových slov. Lucie Košanová (specialista Sklik senior) vysvětlí, že i dnes si zaslouží vaši pozornost, proč je využívat a jak s nimi pracovat.

Ve Skliku najdete mezi zájmy o koupi hned několik kategorií podnikání, díky kterým můžete cílit na B2B. To není jediná možnost, kterou pro vás máme. Představíme specifika B2B segmentu a vhodná cílení ve Skliku s přesahem do RTB, které klientovu strategii skvěle doplní. Eva Horáková (konzultant Sklik) a Miloš Uldrich (konzultant RTB senior).

Nebyla by to konference o Skliku, abychom nezmínili novinky, na které se můžete v blízké době těšit spolu s Davidem Velechovským (manažer Sklik – konzultace).

Sdílejte článek

Reklama

Související témata:

Doporučované