Hlavní obsah

Kylie Jennerová firmy vynáší i potápí. Stačí jí na to Instagram

Foto: Profimedia.cz

Hvězda reality show Držte krok s Kardashians Kylie Jenner dokáže se svými 184 miliony sledujících na Instagramu divy.

Reklama

Kylie Jennerová znovu ukázala, co dokáže svými příspěvky na sociálních sítích. Díky fotografii, na které pózuje u bazénu v šatech značky Loudbrand Studios, pomohla černošské návrhářce vyprodat celou kolekci.

Článek

Jednu firmu dokáže potopit, druhou poslat na vrchol. Takovou moc může mít příspěvek na sociálních sítích. Tedy pokud je od Kylie Jennerové, celebrity z klanu Kardashianů, kterou sleduje přes 184 milionů lidí.

Jennerová doslova vymazala jednu miliardu dolarů z celkové hodnoty společnosti Snap jen tím, že ve svém příspěvku na Twitteru vyjádřila svůj nezájem o tuto platformu. Snap vyvíjí multimediální mobilní aplikaci Snapchat, která nabízí filtry k fotografiím a videím.

Aktivita celebrity na sociálních sítích však může mít i opačné efekty. Své o tom ví londýnská návrhářka nigerijsko-ghanského původu Jedidiah Duyilová.

Kylie Jennerová přidala na svůj Instagram fotografii z dovolené právě v šatech od Duyilové. Tento příspěvek nasbíral přes 13 milionů „lajků“. Byla na něm označena módní značka a popisek: „Miluji to tady.“

Přestože pro Jennerovou byla fotka v modelu jen jednou z mnoha sdílených vzpomínek z dovolené, pro Duyilovou to znamenalo hodně. Po zveřejnění příspěvku totiž návrhářka vyprodala svou kolekci značky Loudbrand Studios. „Je skvělé, když věříte v to, co děláte, ale je hezké, když to svět vidí,“ řekla Duyilová v rozhovoru pro agenturu Bloomberg.

Díky hvězdě reality show teď 184 milionů jejích sledujících podporuje trendy spojené s kampaní Buy Black. Ta lidi nabádá k tomu, aby si kupovali výrobky firem, které jsou vlastněny černochy. Kampaň vznikla v souvislosti s protesty proti politické brutalitě vůči lidem tmavé pleti.

„Takové vyjádření podpory a masivní smysl pro komunitu je úžasný. Pouhé přidání jejího příspěvku bylo způsobem, jak vyjádřit podporu podnikům vlastněným černochy,“ myslí si Duyilová.

Loudbrand je oděvní značka, která byla vyprodána do jednoho dne poté, co na ni Kylie Jenner upoutala pozornost. Nyní Duyilová plánuje doplnění zásob s nadějí, že zájem o její výrobky bude pokračovat. „Étosem značky bylo vždy posílit černé ženy. Chceme, aby Loudbrand odrážela sebevědomou černošku, její talent a to, co může světu nabídnout,“ řekla Duyilová.

Podle průzkumu 61 procent dospělých Američanů z 2200 dotázaných nikdy nekupuje věci na základě influencerů. Výsledky mezi mileniály a lidmi z generace Z, kteří jsou například sledujícími Jennerové, ale mohou být odlišné.

Reklama

Doporučované