Hlavní obsah

Naučit zákazníka nakupovat ve slevách je cesta do pekel

Naučit zákazníka nakupovat ve slevách je cesta do pekel, byznysové rady šéfa DoDo Michala Menšíka. (Video: Seznam.cz)

21. 2. 2019 9:24

Michal Menšík vede úspěšnou kurýrní společnost DoDo, byl ale i u zrodu českého slevového trhu. 5 byznysových rad Michala Menšíka.

Článek

Pomáhal rozvíjet český slevový trh, dnes ale tvrdí, že naučit zákazníka na slevy je pro podnikatele to nejhorší, co může udělat. Těžko pak totiž zákazníkovi prodá nezlevněné zboží. A právě český zákazník na slevy stále nejvíc slyší.

Jak se bude nakupovat za 30 let a jak stanovit cenu svého času, prozradí šéf kurýrní společnosti DoDo a e-commerce společnosti Inveo.cz Michal Menšík.

Byznysové rady jsou součástí ekonomického magazínu Byznys, který vysílá celoplošná Televize Seznam každý všední den od 14:00 a v reprízách od 18:15 a 22:30.

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Doporučené