Hlavní obsah

Obyvatele Los Angeles vyděsil „meteor“. Byla to kampaň

Záběry „hořícího objektu“ nad Los Angeles zaplnily sociální sítě. Šlo o marketingovou kampaň. (Video: Karolína Štuková, Reuters)

Noční oblohu nad americkým Los Angeles rozzářil hořící objekt připomínající meteor. Později se ukázalo, že šlo o rafinovaný marketingový trik.

Článek

Záběry zářícího objektu zaplnily sociální sítě. Následně se ale místní policie vyjádřila, že nad městem se žádný meteor neobjevil a že to byla akce filmařů.

„Ne, nejedná se o invazi mimozemšťanů,“ uvedla policie s nadsázkou.

Po mnoha spekulacích se ukázalo, že šlo o reklamní natáčení sportovních skokanů věnujících se skydivingu z týmu společnosti Red Bull. Akci provedli ve středu večer u příležitosti posledního superúplňku v roce 2019.

Nad město seskočili z vrtulníku z výšky 1200 metrů a letěli rychlostí téměř 200 kilometrů za hodinu. Byli vybaveni pyrotechnikou a LED osvětlením, takže při pohledu ze země připomínali hořící meteor.

Doporučujeme