Hlavní obsah

Od středy budou fungovat všechna pracoviště registru vozidel

Foto: Josef Mačí, Seznam Zprávy

Ilustrační foto.

Reklama

3. 11. 2020 19:42

Od středy 4. listopadu budou opět fungovat všechna pracoviště registru vozidel odboru dopravněsprávních činností v Praze.

Článek

„Klientům se otevřou i ta, která byla z důvodu karantény kvůli onemocnění covid-19 uzavřená,“ uvedl mluvčí pražského magistrátu Vít Hofman. Pracoviště jsou otevřená v omezeném režimu daném vládními bezpečnostními opatřeními, jejichž cílem je zabránit šíření nákazy koronavirem.

„Všechna pracoviště pražského registru vozidel budou odbavovat elektronicky objednané klienty a v úředních hodinách v pondělí od 8:00 do 13:00 hodin a ve středu od 13:00 do 18:00 hodin také příchozí klienty bez předchozího objednání, a to až do vyčerpání kapacity,“ uvedl Hofman.

V ostatní pracovní dny mimo vládou určené úřední hodiny se mohou dostavit pouze předem objednaní klienti, kterým byla návštěva potvrzena. Rezervaci musí klienti provést na webu pražského magistrátu. Aktuálně jsou termíny rezervací na jednotlivá pracoviště registru vozidel obsazené do konce listopadu. „Doporučujeme rezervační systém pravidelně sledovat, zda se neuvolní některý termín. Podle zkušeností se zhruba dvacet procent lidí na svůj termín vůbec nedostaví,“ doplnil mluvčí magistrátu.

Pobočky registru řidičů a registru vozidel by měli podle výzvy magistrátu lidé osobně navštěvovat jen kvůli vyřízení neodkladných záležitostí. Důvodem je mimořádná epidemická situace. Mezi neodkladné záležitosti podle Hofmana může patřit například vydání řidičského průkazu za ztracený, registrace nového vozidla, vydání registrační značky za odcizenou a podobně.

Kvůli pozitivním testům na covid-19 u zaměstnanců a nařízené karanténě u dalších pracovníků poboček byla v minulých dnech uzavřená pracoviště registru vozidel na Pankráci, v ulici Na Výběžku ve Vysočanech a pracoviště na Břevnově. Od pondělí 2. listopadu byl provoz částečně obnoven, zaměstnanci na uvedených místech vyřizovali požadavky předem objednaných klientů.

Od pondělí 12. října je úřední doba upravená na většině odborů magistrátu, včetně CzechPOINT, evidence vozidel taxi a hlavní podatelny. Ve zkráceném provozu od pondělí do čtvrtka je otevřena podatelna ve Škodově paláci. Výjimku dostala s ohledem na to, aby nedošlo k zásahu do práv občanů v rámci uzávěrek výběrových řízení, veřejných zakázek, podání žádostí o dotace, vyúčtování grantů a podobně.

Sdílejte článek

Reklama

Související témata:

Doporučované