Hlavní obsah

Pardubický magistrát rozšiřuje fungování pro objednané klienty

Foto: Getty Images

Ilustrační snímek.

Reklama

17. 10. 2020 15:17

Pardubický magistrát rozšiřuje fungování úřadu v některých agendách nad rámec vládního omezení. To zkrátilo úřední hodiny na dva dny v týdnu a pět hodin za den, obsluhování klientů po předchozím objednání však nezakazuje.

Článek

Nově budou moci objednaní klienti navštívit úřad od pondělí do čtvrtka podle konkrétního času internetové rezervace. Neobjednaným bude vyhrazen čas v pondělí a ve středu od 8:00 do 10:00 a odpoledne od 14:00 do 17:00. Výjimkou bude registr vozidel v Černé za Bory, kde pro neobjednané klienty bude k dispozici pondělí od 8:00 do 13:00 a středa od 12:00 do 17:00, uvedla v tiskové zprávě Nataša Hradní z kanceláře primátora.

„Vládní omezení úředních hodin na dva dny v týdnu a pouze na pět hodin v jednom dni pro veřejnost je v některých agendách opravdu velmi málo. Dochází tak logicky k nežádoucímu kumulování klientů, což je nepříjemné pro všechny,“ uvedl primátor Martin Charvát (ANO).

Od pondělí se rozšíří možnost objednávání v nejvíce exponovaných agendách jako jsou řidičské a občanské průkazy, cestovní pasy a registr vozidel. Internetové rezervace budou i na živnostenském úřadě.

Na registru vozidel v Černé za Bory budou nově otevřeny přepážky primárně pro neobjednané klienty. Těm, kteří se objednají, budou k dispozici časy od pondělí do čtvrtka stejně jako v agendě občanských průkazů, řidičských průkazů a pasů. „Změna, kdy od příštího týdne vzniknou ucelené bloky po pěti hodinách nepřetržitě, se jeví pro klienty jako vhodnější,“ uvedl tajemník magistrátu Michal Zitko.

U všech ostatních agend zůstane současné nastavení úředních hodin beze změny. V pondělí i ve středu mohou klienti přijít bez předchozího objednání mezi 8:00 a 10:00 v průběhu dopoledne a mezi 14:00 a 17:00 odpoledne.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučované