Hlavní obsah

Rihanna září jako diamant, ale její značku to od krachu nezachránilo

Foto: Flickr.com

Zpěvačka Rihanna podnikala v oblasti módy dva roky.

Reklama

11. 2. 2021 20:57

Byznysu celebrit mnohdy nepomůže ani početná fanouškovská základna. Platí to i pro zpěvačku Rihannu, jejíž značka oblečení Fenty si dá pauzu. Na trhu pro ni nejsou vhodné podmínky.

Článek

Na některé věci nestačí ani zpěvačka Rihanna – třeba na prodej luxusní módy během pandemie. Její značka Fenty, kterou vlastní společně s koncernem Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), bude téměř po dvou letech na trhu pozastavena. Společnost se podle serveru BBC nevrátí, dokud pro ni na trhu nebudou lepší podmínky.

Rodačka z Barbadosu, která v hitu Diamonds zpívá o tom, že má zářit jako drahé kameny, bude ve spolupráci pokračovat se značkami Savage X Fenty, která prodává spodní prádlo, stejně jako kosmetické řady Fenty Beauty a Fenty Skin. LVMH také informovala o tom, že fond soukromého kapitálu L Catterton, který s ní je propojen, převzal podíl v Savage X Fenty.

Firmu oblíbené celebrity v tomto případě nezachrání ani fanoušci. Módní analytici tvrdí, že ačkoli má Rihanna obrovskou fanouškovskou základnu, ceny oblečení značky Fenty byly pro většinu jejích příznivců příliš vysoké.

Koncern LVMH neuvedl přesné důvody, kvůli kterým Rihanninu značku dočasně stopnul. Fenty se však příliš nedařilo po celou dvouletou historii, od listopadu loňského roku nevydala žádnou novu kolekci oblečení, a že má značka problémy, je vidět i na jejím instagramovém účtu, kde se letos neobjevil jediný příspěvek.

LVMH a Rihanna se však zavázaly, že se budou nadále soustředit na rozvoj značky. „LVMH a Rihanna potvrzují své ambice soustředit se na růst a dlouhodobý rozvoj ekosystému Fenty se zaměřením na kosmetiku, péči o pleť a prodej spodního prádla,“ prohlásil koncern společně se zpěvačkou.

Rihanna se do světa módy přemístila částečně na úkor své hudební kariéry. Když na jaře roku 2019 uvedla na trh svou značku Fenty, stala se první ženou tmavé pleti, která vedla vlastní řadu oblečení pod společností LVMH.

Francouzský koncern LVMH, který sídlí v Paříži, vlastní i další známé značky, jako například Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy nebo Bulgari. Pandemie však sektor luxusního zboží výrazně zasáhla. Minulý měsíc společnost oznámila, že její loňský zisk činil 4,7 miliardy eur, což je zhruba třetinový pokles oproti roku 2019.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučované