Hlavní obsah

Seznam.cz nabídne českému byznysu pomoc v hodnotě 100 milionů

Maskot Seznamu, pes Krasty.

Reklama

České firmy a tuzemští živnostníci, nenecháme vás v tom.

Článek

Tuzemské firmy, jejichž podnikání bylo nejvíce zasažené koronavirovou nákazou a s ní spojenými opatřeními, mohou požádat českou internetovou jedničku, společnost Seznam.cz, o podporu v podobě zvýhodněné, či dokonce bezplatné inzerce. Firma v programu „Nenecháme vás v tom“ vyčlenila na záchranu české ekonomiky reklamní prostor v celkové hodnotě sto milionů korun.

„Po každé krizi, ať už je sebevětší, vždy následuje období oživení, rychlého růstu a opětovné prosperity. Podnikatelé a podnikatelky, prosím, vydržte. Nenecháme vás v tom,“ říká zakladatel a majitel Seznamu Ivo Lukačovič.

Nabídka je určena především malým a středním firmám a živnostníkům, jejichž podnikání bylo vlivem šíření koronaviru nejvíce zasažené. Jedná se tedy o cestovní a realitní kanceláře, restaurace, provozovatele ubytování, malovýrobu i mnoho dalších. Pomoc mohou čerpat české firmy s transparentní a bezúhonnou historií. O přesném termínu začátku čerpání pomoci bude firma informovat na webových stránkách projektu. Pro některá odvětví bude dávat smysl začít propagovat své služby ihned, některé subjekty naopak budou potřebovat podporu až po skončení nouzového stavu a zavedených restrikcích. Reklamní prostor tedy bude firma nabízet individuálně s ohledem na potřeby jednotlivých firem a živnostníků.

„Seznam.cz je pro mnoho firem a podnikatelů důležitým obchodním partnerem. Uvědomujeme si, že se aktuální koronavirová krize na spoustě našich klientů podepíše, ať už tím, že jim klesnou tržby, nebo že budou muset i přes pokles příjmů nadále platit své fixní náklady. Proto je chceme podpořit v opětovném nastartování jejich byznysu tím, že jim poskytneme reklamní prostor s výraznou slevou, či zcela zdarma,“ vysvětluje smysl a cíl programu Nenecháme vás v tom Tomáš Kapalín, místopředseda představenstva Seznam.cz. Dodává zároveň, že firma nyní pracuje na přesných podmínkách pomoci a připravuje pro zájemce podrobný návod, jak o reklamní kampaň zažádat.

Veškeré informace k programu, které bude firma průběžně doplňovat, najdou zástupci firem a živnostníci ZDE.

Reklama

Související témata:

Doporučované