Hlavní obsah

„Už jsme vyháněli i pavouka z koupelny,“ říká šéf netradiční kurýrní společnosti

Za vyhnání pavouka z koupelny 160 korun. O netradiční kurýrní společnosti se šéfem DoDo Michalem Menšíkem.Video: Anita Baselová, Seznam Zprávy

 

Reklama

Zájem o kurýrní a asistenční služby v Česku stále roste. Šéf společnosti DoDo odhaduje, že v budoucnu budou tyto společnosti tvořit až čtvrtinu trhu. Jediné, co by mohlo stát v cestě, je nedostatek pracovníků, který už dlouhodobě trápí podnikatele napříč obory.

Článek

Společnost DoDo dosáhla v loňském roce obratu 70 milionů korun, dostala se do černých čísel a růst očekává i v tomto roce. Potenciál cítí především ve velkých společnostech, které nemají kapacitu na efektivní řešení logistiky. Michal Menšík ve studiu naznačil, že právě tímto směrem se společnost DoDo tento rok vydá.

Opomenout nechtějí ale ani jednotlivce, kterým slibují doručení čehokoliv a kamkoliv (v městech působnosti). Kurýři tak doručovali vzrostlé palmy, doprovázeli cizinku jako překladatelé na policii, drželi oblíbené místo v restauraci nebo vyháněli pavouka z koupelny. Právě lidskost a osobní přístup je to, co zákazníci nejvíc oceňují.

Druhý díl pořadu #Byznys Anity Baselové s Michalem Menšíkem.Video: Anita Baselová, Seznam Zprávy

Jestli bude DoDo fungovat 24/7, jak řeší nedostatek lidí na trhu práce a mnoho dalšího prozradil Michal Menšík v pořadu #Byznys Anity Baselové.

Ekonomický magazín Byznys můžete sledovat každý všední den ve 14 hodin, v reprízách v 18:15 a ve 22:30 na celoplošné Televizi Seznam.

Reklama

Související témata:

Doporučované