Hlavní obsah

Dobrý byznys: Za kulisy slev. Jak hoteliéři vydělávají na vášni Čechů pro wellness pobyty

6. 10. 2017

Mazaně nastavit vysokou cenu tak, aby po slevě přistál naplánovaný zisk? Patří takové praktiky minulosti?

Namísto penzionu za pár stovek čtyřhvězdičkový hotel s wellness službami, to je trend současného cestování po Česku.

Článek

Co láká Čechy na prodloužených víkendech v tuzemsku se slevou získanou na pobytovém portálu, je celkem jasné. Jak to ale funguje z druhé strany? To je téma pro Dobrý byznys.

„Je třeba pečlivě zvážit, jak moc bude penzion nebo hotel závislý na dodávkách zákazníků od jednoho obchodního partnera. Když se to přehoupne přes určité procento, je to pro byznys ohrožující,“ varuje Petr Sýkora z pobytového portálu Klido.cz.

Kam vyrazit? Nešidí hoteliéři se slevami? A jak je možné, že se jim akce na pobytových portálech vyplácejí? Podívejte se v novém díle pořadu Dobrý byznys.

yvarpzumanzesanyknalc

Názory k článku

Reklama