Hlavní obsah

Západ zdegeneroval, vadí Bernardovi. Pivovarník se vrací do reklamy

Bernard se v reklamě nikdy ničeho nebál. Teď se do ní chce vrátit, nejspíš se mají feministky i další skupiny na co těšit (pusťte si rozhovor s Bernardem ve videu). (Video: Zuzana Hodková, Seznam Zprávy)

Reklama

6. 9. 7:30

Nejoriginálnější český pivovarník Stanislav Bernard se opět vrací k reklamě. Po pětileté pauze si znovu bere pod sebe marketing pivovaru a vzkazuje: „Reklamu budeme dělat, jak uznáme za vhodné.“

Článek

„Pivo je dobré, majitel magor.“ Parodie na kampaň MeToo, nebo kreslené dívky, které pobouřily feministky.

Reklamní kampaně Rodinného pivovaru Bernard vždy patřily mezi ty, o kterých se hodně mluvilo a které vyvolávaly kontroverzi. A vypadá to, že se tato doba opět vrátí. Marketing si totiž po pětileté pauze bere pod sebe sám spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.

A muž, který propůjčil pivu z Vysočiny své jméno a neváhal mu půjčit i tvář, má jasno: „Reklamu budeme dělat tak, jak my uznáme za vhodné, a určitě si nenecháme diktovat nemocnými lidmi, kteří mají problémy sami se sebou,“ vzkazuje Bernard s tím, že pokud bude potřeba, bude i on sám opět reklamní hvězdou.

Eskimo vadí, černá teta také

„To, co se děje ve valné části západního světa, považuji za degeneraci a patologický proces. Rozhodně nebudeme ustupovat těmto nátlakovým poblázněným skupinám, které chtějí mít 27 tisíc pohlaví. Abychom celou společnost znásilnili a aby se lidé báli vyjádřit svůj názor, tak jak se to děje v celé západní Evropě a hlavně v USA, to je konec vědy, konec vývoje, to je degenerace celé západní demokratické společnosti,“ tvrdí.

Západní společnost teď prochází proměnou. V posledních měsících z obavy před nařčením z rasismu mizí zavedené značky potravin, ale i názvy sportovních týmů s letitou historií. Přejmenovat se muselo Eskimo, značka, která prý podporuje nesprávné rasové stereotypy. Ustoupila i rozesmátá tvář černé „tety Jemimy“, která zdobila obaly potravin firmy Aunt Jemima od roku 1889.

Společnost ale nepřijala ani reklamu firmy Audi. Tady zase vadila malá holčička opřená o červený vůz s banánem v ruce.

Celý rozhovor s pivovarníkem Stanislavem Bernardem. (Video: Zuzana Hodková, Seznam Zprávy)

Norma je vnitřní svědomí

I když se reklamy pivovaru v minulosti ocitly pod palbou kritiky - například pin-up girls na pípách vadily feministkám, Stanislav Bernard je přesvědčen, že pivovar nikdy nedělal nic špatného.

„Budeme dělat to, co si sami myslíme, že je v pořádku. Nikdo nám nebude diktovat to, co je normou a co není normou. Norma je vnitřní svědomí,“ dodává Bernard a slibuje, že tak jako vždy, i teď bude pivovar dělat reklamy, které budou vyjadřovat to, co lidé v pivovaru cítí.

„Ideálně aby ta reklama byla konkrétní, aby se k něčemu vyjadřovala, a ideálně, aby byla vtipná,“ dodává Bernard.

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Doporučené