Hlavní obsah

Křišťál Moser nově zdobí interiér karlovarského hotelu Pupp

Foto: Seznam Zprávy

Ilustrační snímek.

Reklama

Sklo ze sklárny Moser se od tohoto týdne prezentuje v karlovarském hotelu Pupp spolu s dalšími tradičními českými značkami, z nichž některé pocházejí rovněž z karlovarského regionu.

Článek

Křišťál z Moseru je v jednom z nejznámějších karlovarský hotelů vidět v interiérech včetně pokojů, informovala sklárna v tiskové zprávě. V Puppu se prezentují i značky Becherovka, Mattoni, Thun, Petrof či Manufaktura.

Magazín Forbes napsal, že v takzvané Malé dvoraně hotelu bude samohrající piano české značky Petrof. Reprodukce této hudby bude rozvedena po hotelu, aby i jednotný zvuk dokresloval atmosféru. Stylový Becher's bar by měl nabízet drinky z „třináctého karlovarského pramene“.

„Grandhotel Pupp je tradiční český hotel, a proto jsou pro něj důležité české značky s tradicí a přesahem do zahraničí. Samozřejmě oslovujeme jen ty s nejvyšší kvalitou,“ uvedl generální ředitel hotelu Jindřich Krausz. Podle dosupných informací hotel využil vynuceného uzavření, k němuž musel přistoupit kvůli koronavirovým opatřením, k různým úpravám a opravám.

Křišťál firmy Moser zdobí už vstup do hotelu. Vázy z kolekce Spheres sklářského výtvarníka Jiřího Šuhájka, který se společností Moser spolupracuje již přes 50 let, jsou centrálním bodem hotelové haly. Prezidentské a Císařské apartmá je vybaveno nápojovým sklem, doplňky, vázami a mísami na ovoce z kolekcí Splendid a Paula firmy Moser v hodnotě půl milionu korun.

„Je pro nás velkou ctí, že můžeme reprezentovat českou sklářskou tradici v legendárním Grandhotelu Pupp a stát tak po boku dalších předních českých firem, které dělají dobré jméno České republiky ve světě,“ uvedla spolumajitelka sklárny Kateřina Zapletalová.

Grandhotel Pupp, který nedávno prošel rekonstrukcí, cílí vedle zahraničních návštěvníků také na českou klientelu. Zaměření na domácí hosty ještě více posílila pandemie koronaviru, v jejímž důsledku se omezil zahraniční cestovní ruch.

I výrobní podniky zasáhla letošní opatření proti šíření koronaviru. Například ve sklárně Moser byla výroba na měsíc přerušena. Po rozvolnění opatření mohla sklárna znovu otevřít své značkové prodejny v Česku, hotel Pupp je tak další možností, jak může sklárna výrobky prezentovat.

Sklárna dál posiluje značku v zahraničí. V roce 2019 například otevřela zastoupení firmy Moser v Dubaji. Místo setkání s klienty z řad šejků, sultánů i interiérových designérů právě prochází rekonstrukcí. Stavební úpravy, které by měly být hotovy do poloviny června, vytvoří nové úložné prostory, skrytou kuchyňku a šatnu. Autorkou úprav je česká architektka Kamila Mrázová.

Sklárna Moser zaměstnává zhruba 250 zaměstnanců. Podle poslední výroční zprávy z roku 2018 vykázala společnost ztrátu zhruba 50 milionů korun. Důvodem byl výpadek partnerů zejména na trzích v Číně a Rusku.

Reklama

Doporučované