Hlavní obsah

Oděvní firma Lacoste se vzdala ikonického krokodýla. Uvedla limitovanou kolekci triček s ohroženými druhy zvířat

Oděvní značka Lacoste poprvé ve své historii nahradila krokodýlí logo.Video: Seznam Zprávy

 

Reklama

Do prodeje bylo uvedeno 10 modelů triček, celkem 1775 kusů. Zájem byl velký, v současnosti už na webu firmy nejsou k dispozici.

Článek

Francouzská oděvní značka Lacoste uvedla na konci února limitovanou edici, v níž ikonické logo krokodýla nahradila výšivka s motivem deseti ohrožených druhů zvířat. K dočasnému nahrazení loga došlo vůbec poprvé v 85leté historii značky.

Projekt vznikl ve spolupráci s Mezinárodním svazem ochrany přírody. Společná kampaň na podporu zachování druhů byla představena před několika dny na pařížském týdnu módy.

Mezi deseti živočišnými druhy, které se dostaly na polo trička, je například papoušek soví, tygr sumaterský nebo sviňucha kalifornská. Počet triček od každého druhu odrážel, kolik zvířat v přírodě zbývá.

Do prodeje bylo uvedeno celkem 1775 triček. Jejich cena byla 183 dolarů, v přepočtu asi 3800 korun. Zájem byl zřejmě velký, v současnosti už na webu společnosti nejsou k dispozici.

Výtěžek z prodeje má podpořit boj za záchranu volně žijících živočichů.

Reklama

Související témata:
Limitovaná edice

Doporučované