Hlavní obsah

Po slabším roku se Legu zase daří. Pomáhají mu dinosauři

Společnost Lego zvýšila prodeje díky závodním autům a dinosaurům. (Video: Daniel Andrisák, Youtube.com)

 

Reklama

15. 9. 2018 10:36

Známý dánský výrobce hraček Lego zaznamenal nárůst prodejů po méně úspěšném roce 2017. Lego letos vsadilo na rozvoj nových řad produktů. Vlajkovou lodí se stala řada Jurského světa.

Článek

Lego v minulém roce utrpělo velké ztráty kvůli bankrotu největšího amerického prodejce hraček Toys „R“ Us. Dánské společnosti se ale letos opět daří - pomohla jí hlavně velká poptávka po produktech s tematikou Jurského světa dinosaurů. Společnost vytvořila novou řadu produktů s názvem Jurský svět a začala znovu profitovat.

„Jsem spokojen, protože jsme se rozhodli stabilizovat růst v letošním roce a dokázali jsme to již během prvního pololetí,“ řekl generální ředitel Niels B. Christiansen pro agenturu Reuters. Hlavní podíl na správném ekonomickém chodu společnosti má právě řada Jurský svět společně s výrobou Lego závodních aut. Kampaň dánské firmy na Lego závodní auta byla postavena na výrobě věrohodné pojízdné kopie reálného závodního auta značky Bugatti.

Společnost se zaměřila na čínský trh a ještě zvětšila spolupráci s internetovým gigantem Tencent. Lego začalo spolupracovat i s tamními vzdělávacími úřady. Společnost sází i na propojení reálné cihličky s online světem. Děti například mohou skrze telefon ovládat stavby, které samy vytvoří. „Číňané oceňují, když se děti něco naučí pří hraní. Spojení mezi Čínou a Legem se skutečně hodí,“ řekl Christiansen, který v loňském roce vstoupil do společnosti Lego jako generální ředitel dánské průmyslové skupiny Danfoss.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučované