Hlavní obsah

Strip bar v Portlandu nabízí ke každé objednávce taneční show

Foto: https://www.luckydevillounge.com/

Lucky Devil Lounge v Portlandu.

Reklama

Když majitel podniku v Portlandu přemýšlel, jak udržet na uzdě ztráty, napadlo ho spojení drive-thru formátu se speciálním tanečkem během čekání na jídlo. Původně šlo o vtip, teď ale sklízí úspěch.

Článek

Nová doba si žádá inovace ve všech směrech – třeba autokina sice nejsou žádnou novinkou, ale díky zavřeným biografům teď praskají ve švech. Podobný formát zvolil oregonský podnik, který se snaží udržet nad vodou během koronakrize.

Koncept drive-thru, kdy zákazník nemusí opouštět své vozidlo, aby dostal svou objednávku, bude v roce 2030 slavit sté výročí svého spuštění. Formát se poprvé objevil ve Spojených státech v bankovní sféře a postupně se úspěšně přesunul do řetězců rychlých občerstvení. Tady zakotvil a nyní zažívá posun na další úroveň.

Žertování se vyplatilo

Podobně jako v dalších státech i v západním Oregonu byly v polovině března uzavřeny bary a restaurace. Tamní guvernérka Kate Brownová zakázala i velká veřejná shromáždění. Objednávky ale stále jedou, čehož inovativně využil majitel restaurace Shon Boulden.

Podnik Lucky Devil Lounge nejdříve rozvážel jídlo domů, ale později zahájil kreativní byznys: vyzvednutí objednávky prostřednictvím klubu „stripe-drive“. Při čekání se tak rozhodně nenudíte, stačí zajet do hangáru, kde vás zabaví tanečnice svou kreací. Služba nese název „Food 2 Go-Go“, informuje deník The Oregonian.

Boulden v reportáži agentury Reuters uvedl, že v zoufalství z poklesu příjmů tweetl zprávu o tom, že pošle své tanečnice s rozvážkou jídla. Tweet byl vtip, dokud se nespustila vlna ohlasů a nevznikl virál. Pak mu došlo, že by to měl udělat.

Během několika týdnů se „striptýzový“ servis spustil a reakce zákazníků byla podle majitele úžasná. Novinka nalákala početnou klientelu se stabilním zástupem aut. Tanečnice používají roušky, rukavice a některé mají svoji show v plynové masce. Pro dokonalou atmosféru hraje hudba v podání místního DJ za doprovodu světelných efektů.

Zákazníci jsou různí, od mladých mužů a párů na motorkách až po skupinu žen, které zdolaly skoro tři sta kilometrů dlouhou cestu, aby se mohly na představení podívat. „Je to bezpečný způsob, jak se pobavit,“ řekla Reuters Dani Valdesová, která pracuje v barech a restauracích v Seattlu a sleduje některé tanečnice podniku na sociálních médiích.

Spokojená je i Elle Strangerová, místní go-go tanečnice. „Zákazníci jsou šťastní, protože jde o něco, co předtím nikdy neviděli,“ pochvaluje si pro New York Post. „Je to způsob, jak si ve městě vydělat peníze,“ dodává.

Cenovka je ve výši třiceti dolarů za auto s řidičem plus deset dolarů za každého dalšího pasažéra. Podmínkou je samozřejmě objednání jídla – u něho se cena nezměnila.

Autokina v Česku

Sledování filmů na sedačkách vozů je symbolem Spojených států, vůbec první představení se konalo v roce 1933 ve městě Camden v New Jersey. Hit se postupně rozšířil do dalších zemí a rozmach zažil na přelomu 50. a 60. let minulého století.

V Česku se trend ujal po listopadové revoluci: na pražském Strahově fungovalo největší autokino ve střední Evropě, kam v létě 1999 přijelo na půl druhého tisíce diváků. Postupně však všechna autokina v tuzemsku zanikla.

V současnosti se kvůli zavřeným biografům Češi ke sledování celovečerních filmů v pohodlí svých čtyřkolových bouráků vracejí: stačí k tomu auto s funkčním rádiem, aby se dalo připojit na vysílanou frekvenci zvuku.

Napříč Českem vzniklo mnoho projektů včetně například webu bourakfest.cz, který připravuje nový rozměr hudebního a filmového zážitku. Zatím se plánuje promítání v Liberci, Praze, Plzni a Českých Budějovicích.

Na artparking.cz pak lze najít divadelní a hudební program pražské tržnice v Holešovicích či filmový program v terminálu nákladového nádraží Žižkov, který již zahájil svůj provoz.

Reklama

Doporučované