Hlavní obsah

Vedení Ústí nad Labem zvažuje, jestli připraví sdílenou vstupenku i na zimu

Foto: Getty Images

Ilustrační foto.

Reklama

Ústí nad Labem zvažuje přípravu sdílené vstupenky, takzvaný TicketPack - Ústí jednoduše i na zimní sezonu. Pilotní projekt, který fungoval v létě, příliš úspěšný nebyl, prodalo se pouze šest lístků.

Článek

Balíček vstupů zahrnoval návštěvu muzea, jízdu lanovkou na zámek Větruše a návštěvu tamního zrcadlového bludiště, návštěvu zoo a koupání na plovárně v Brné. Náměstek primátora Tomáš Vlach (ANO) má za to, že do projektu zasáhla covidová opatření.

„Projekt určitě přinesl pozitivní reklamu městu v tom smyslu, že představil nejen obyvatelům Ústí, ale i v rámci celé České republiky město a jeho pestrou nabídku volnočasových aktivit,“ uvedl Vlach. „Sdílená vstupenka se prodávala poměrně omezeně, největší význam v prodejích měla covidová opatření, protože třeba bazén, který byl součástí sdílené vstupenky, tak vyžadoval testy,“ uvedl náměstek. Podle něj se právě toto opatření zřejmě promítlo do prodeje celého balíčku.

Pokud bude otevřen další ročník, náměstek už dřív řekl, že by se do projektu mohli zapojit také konkrétní místní podnikatelé. Šlo by třeba o majitele hotelů nebo restaurací. „Je na stole, jestli pokračovat v rámci zimního období s nějakou nabídkou sdílených vstupenek. To všechno bude předmětem vyhodnocení, které je plánováno na příští týden,“ dodal Vlach.

V letní sezoně navštívilo muzeum a bludiště 18.240 turistů, lanovou dráhu využilo 65.833 lidí, do zoo se vypravilo 66.366 výletníků a na koupaliště v Brné si našlo cestu 13.437 rekreantů.

Reklama

Doporučované