Hlavní obsah

Výlet do světa luxusu: Jak se mění nejdražší ulice v Česku

16. 4. 2019

Čím Pařížská ulice přilákala luxusní značky? (Video: Seznam.cz)

Přes čtyři miliardy korun. Tolik se u nás utratí za luxusní módu, jejímž symbolem je Pařížská.

Článek

Dům číslo popisné 22 ve výstavní pražské ulici jménem Pařížská je zahalen lešením. Dělníci v něm pilně připravují nové luxusní byty, kanceláře a také prodejní plochy. To vše pod taktovkou majitele – realitní části impéria PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera.

Tím je mimochodem tento dům výjimečný. Firmám v Pařížské ulici plně patří jen sedm z celkem 27 domů.

Kdo další ovládá třídu luxusu v Česku, kde nájem šplhá k závratným 2540 eurům za metr čtvereční na rok, se podívejte v úvodní reportáži.

Pařížská ulice ovšem nemění tvář jen přestavbami. Byť ta v čísle 22 není jediná, o pár kroků dál se třeba pracuje na proměně obchodu Hermes. Ale i uvnitř. Vystavované zboží totiž stále více cílí na mladší klientelu. Luxusní značky tak nabízejí stále více tenisek a mikin.

Také už neplatí, že většinu zákazníků nejproslulejších jmen světa módy, která sídlí v centru Prahy, tvoří zahraniční turisté. Často je to 50 na 50 a v pánské módě dle obchodníků převládají čeští klienti.

Jak to ve světě českého luxusu vypadá, se podívejte v úvodní reportáži, v níž se naší kameře podařilo proniknout i za výlohy.

Reportáž je součástí magazínu Byznys, který vysílá celoplošná Televize Seznam každý všední den v premiéře od 14:00 a následně v reprízách od 18:15 a 22:30.

Jak nás naladit? Jednoduchý návod ZDE.

Doporučujeme

Reklama