Hlavní obsah

Netflix a Spotify prý zaskočilo, jak jsou Harry a Meghan neproduktivní

Foto: FiledIMAGE, Shutterstock.com

Princ Harry a vévodkyně Meghan.

Reklama

Zaměstnanci společnosti Archewell, kterou Harry a Meghan vlastní, promluvili o spolupráci páru se streamovacími platformami. Tvrdí, že vedení Netflixu a Spotify překvapil nedostatek produktivity, se kterým se u Sussexů setkala.

Článek

Poté, co opustili Velkou Británii a zřekli se královských povinností, se princ Harry a jeho manželka Meghan pustili do zveřejňování třaskavých „odhalení“ o životě uvnitř britské královské rodiny.

Streamovací platforma Netflix uvedla koncem loňského roku dokumentární seriál s názvem Harry a Meghan, který vypráví příběh kontroverzní dvojice, Spotify zase odvysílal podcast Archetypy pod taktovkou vévodkyně Meghan.

Společnost Spotify nedávno oznámila, že se s párem domluvila na ukončení spolupráce a další řada podcastu už nevznikne. Toto rozhodnutí vyvolalo řadu otázek a spustilo mediální kolotoč.

Zatímco v oficiálním vyjádření společnosti stálo, že se společnost s vévodou a vévodkyní ze Sussexu rozešla v dobrém, výkonný ředitel Spotify si na chování Harryho a Meghan stěžoval a označil je za „podvodníky“.

Deník The Wall Street Journal se proto spojil se zaměstnanci společnosti Archewell, která páru patří, aby se jich zeptal na spolupráci mezi Harrym a Meghan a streamovacími platformami.

O dokumentu Harry a Meghan

Šestidílný dokument o Harrym a Meghan se po týdnu vrátil s druhou, poslední várkou dílů. První polovina série nepřinesla třaskavá odhalení či nové drby, ve druhé se ale diváci dozvídají více třeba o propojení monarchie a médií.

Ti podle deníku The Times uvedli, že vedení Netflixu a Spotify byla zaskočena nedostatkem produktivity, se kterým se u páru setkala. Dodali, že Archewell „často postrádá směr a že její zakladatelé se občas zdají být překvapeni prací potřebnou k dokončení zábavních projektů“.

Většina návrhů, se kterými Harry a Meghan přijdou, jde podle nich „podobnou cestou: velká myšlenka, slabé provedení“.

Podcast Archetypy byl jediným podcastem, který Sussexové pro platformu Spotify od roku 2020, kdy se společností podepsali smlouvu za 20 milionů dolarů, vytvořili.

Podle deníku The Times se podcast potýkal s celou řadou problémů. Smlouva se Spotify podle něj zahrnovala podmínku, že se budou Harry i Meghan na podcastu přímo podílet, zejména princ Harry měl ale problém přicházet s nápady. Vévodkyně Meghan zase měla vyžadovat zásahy do pořadu v pozdní fázi editačního procesu.

„Krušný“ měl být často také výběr hostů. Jako příklad zahraniční média uvádějí případ, kdy si vévodkyně Meghan do podcastu osobně pozvala zpěvačku Taylor Swift, ta ovšem účast skrze svého zástupce odmítla.

Spolupráce s Netflixem

Do pozornosti médií se dostala také spolupráce páru se streamovací platformou Netflix. Podle zdrojů z Archewellu bylo v loňském roce zamítnuto hned několik projektů, se kterými dvojice přišla. Jedním z důvodů byla podle nich skutečnost, že Sussexové „měli problém vytvořit obsah přesahující jejich vlastní zkušenosti“.

Jejich práci podle nich „podkopávala producentská nezkušenost“ páru a „problémy s hledáním materiálu, který by odpovídal jejich značce“. Roli ale podle nich sehrály také faktory, které dvojice nemohla ovlivnit, jako například útlum zábavního průmyslu a podcastingu.

Společnost Netflix ovšem uvedla, že si partnerství se společností Archewell „váží“. „Harry a Meghan byl největším dokumentárním debutem Netflixu v historii a budeme pokračovat ve spolupráci na řadě projektů, včetně připravovaného dokumentárního seriálu Heart of Invictus,“ dodala.

Reklama

Doporučované