Hlavní obsah

Zařiďte to! Šťastné pondělí zahájilo horkou fázi své kampaně

Tvůrci satirického pořadu Štastné pondělí na tiskové konferenci vystartovali k závodu o Křišťálovou Lupu. (Video: Jindřich Šídlo, Václav Dolejší)

Reklama

7. 10. 13:00

Odhalení billboardů a sloganů, ale také příslib, že povedou slušnou kampaň bez podpásových útoků na své soupeře. Tvůrci Šťastného pondělí odstartovali horkou fázi své kampaně za Křišťálovou Lupu 2020.

Článek

Lídr týmu Jindřich Šídlo řekl, že zatímco všichni pořád jen nabízejí nějakou změnu, satirický pořad Šťastné pondělí nabízí opak změny. Tedy šanci vrátit minulost, především rok 2018, kdy už Šťastné pondělí Křišťálovou Lupu vyhrálo. A jak zní jeden ze sloganů kampaně – jedna lupa nestačí.

Tvůrci očekávají útoky od konkurence především na Šídlovo ráčkování či jeho odtažitý vztah k psům. Místopředsedové pořadu Václav Dolejší s Konstantinem Sulimenkem však oznámili, že jsou připraveni krýt svému šéfovi záda.

S kampaní Šťastnému pondělí pomáhal reklamní guru, jenž vedl kreativní týmy mezinárodních reklamních agentur Leo Burnett a Mark BBDO, Martin Charvát.

Na tiskovou konferenci, kde trojice tvůrců odstartovala horkou fázi kampaně, dorazili s ostrými dotazy také prominentní čeští novináři z konkurenčních médií – Marek Wollner s Norou Fridrichovou z České televize nebo Daniela Drtinová z DVTV.

Podívejte se na videoreportáž ze zahájení kampaně, kde uslyšíte i jejich šťouravé dotazy.

Celý díl pořadu Šťastné pondělí vysílá Televize Seznam každé pondělí ve 20:55. Jednotlivé rubriky pak samostatně v následujících dnech publikujeme na webu sz.cz. Další díly Šťastného pondělí můžete sledovat zde.

A můžete nás sledovat také na Facebooku nebo Twitteru.

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Doporučené