Hlavní obsah

Milionáři Komárek a Havrlant budují silnou mediální agenturu

Foto: KKCG

Karel Komárek.

Reklama

Agenturní skupina Mind2FLO, za kterou stojí milionáři Karel Komárek a Jakub Havrlant, se nadechla k velké expanzi. Letos cílí na obrat tři čtvrtě miliardy, příští rok má podle všeho zastupovat i PPF a počítá už s miliardou.

Článek

Nová mediálně-technologická agenturní skupina Mind2FLO se méně než po roce fungování může pochlubit úspěšným zářezem. Podle informací SZ Byznys se nově bude starat také o některé aktivity skupiny PPF. Dosud přitom měla PPF skupina Medea Jaromíra Soukupa. Obě společnosti ale oficiálně spolupráci zatím nepotvrdily.

I tak je ale Mind2FLO – skupina, za kterou kapitálově stojí skupiny KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta – už poměrně silný hráč na trhu. „Letošní rok budeme za mediální divizi Mindsquared na tržbách k půl miliardě korun,  příští rok bychom dle plánu měli dosáhnout v obratu k miliardě. FLO vygeneruje v letošním roce tržby kolem 230 milionů korun, příští rok cílíme na 300 milionů korun,“ říká Jan Galgonek, který je šéfem skupiny a spolu s KKCG a Rockaway jejím spoluzakladatelem a majitelem.

Skupina je rozdělená na 2 divize – ta mediální stoprocentně patří pod KKCG, technologickou ovládají Rockaway a právě Galgonek. Už teď Mind2FLO pracuje pro desítky firem – například Komerční banku, Societe Generale Group, ČSOB , Preciosa, Rituals, Lays, Kytary.cz, Security Bank nebo právě KKCG Group a Allwyn.

„Celkově jsme ušli za posledních osm měsíců obrovský kus cesty. Jsem rád, že se nám povedlo zformovat v rekordním čase silnou, respektovanou konzultační skupinu,“ říká k tomu Jan Galgonek.

Skupina má 170 zaměstnanců, ale plánuje nadále posilovat. „Společně s plánovaným hiringem budeme mít koncem roku určitě přes 200 lidí ve skupině,“ potvrzuje Jan Galgonek s tím, že mediální divize je připravená na velké klientské tendry. Technologická divize se pak zaměří na mezinárodní expanzi a globální projekty.

Reklama

Doporučované