Hlavní obsah

Nevyhrál jste, hlásila mu aplikace Sazky. Při kontrole tiketu zjistil opak

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační snímek.

Reklama

10. 4. 17:06

Při používání aplikace loterijní společnosti Sazka se může objevit hláška o prohře i v případě správně uhodnutých čísel. Podle společnosti se však jedná pouze o technický problém a výherce má své peníze garantované.

Článek

Milan Š. si u Sazky vsadil Sportku a Eurojackpot, obojí plný tiket. U Sportky to stojí 220 Kč a u Eurojackpotu 400 Kč. Sázku provedl elektronicky přes oficiální aplikaci společnosti Sazka.

Po slosování výherních čísel ho ale čekalo zklamání: Tentokrát to nevyšlo, hlásila mu aplikace. Tedy že je tiket nevýherní.

To však nebyla pravda.

Když Milan Š. porovnal vyplněný tiket se slosovanými čísly, shodovala se tři čísla, která se náhodou sešla v jednom řádku, díky čemuž si Milan Š. všiml, že verdikt loterijní aplikace je chybný. Tři výherní čísla totiž znamenají pro sázejícího základní výhru, která čítá něco přes sto korun.

„Pán na zákaznické lince mě nechal chvíli čekat na telefonu a pak najednou otočil o 180 stupňů, že jsem skutečně vyhrál a že by mě o moji výhru nepřipravili. Během deseti minut, když jsem se do aplikace přihlásil znovu, tak už tam najednou stálo, že jsem vyhrál. Na účet jsem měl najednou připsaných okolo sto korun,“ popisuje situaci Milan Š.

„Kdyby to bylo jenom takovéhle jedno pochybení kvůli sto korunám, tak by se nad tím asi dalo mávnout rukou. Jak ale může mít kdokoli jistotu, že je to ojedinělý případ? Kdo ví, kolika dalším lidem se něco podobného přihodilo a ani si toho nevšimli,“ dodává s tím, že chtěl na tuto chybu upozornit další sázející.

Podle společnosti Sazka však k žádnému pochybení nedošlo a zmíněným problémem, ke kterému v aplikaci dochází, se zabývají.

„Chyba se vyskytla pouze u kontroly online sázenek a nemá žádný vliv na proplacení vyhrané částky. Sázející tedy bez ohledu na chybnou statusovou hlášku o vyhodnocení sázky vždy obdržel peníze, které mu náleží, a to samozřejmě i bez nutnosti kontaktovat naši zákaznickou linku,“ uvedl pro Seznam Zprávy mluvčí Sazky Petr Týbl.

Důvodem, proč výhra Milanu Š. přišla až po hovoru s operátorem zákaznické linky, by podle jeho slov měla být lhůta pro dodání výhry na účet. V případě výhry by na daný účet měly peníze přijít do hodiny od slosování. Podle Týbla společnost eviduje jednotky podobných případů chybových hlášek.

Výhra by měla být sázejícím elektronicky vždy zaručena. „U papírového tiketu přirozeně hrozí, že tiket třeba ztratíte nebo si ho zapomenete vyzvednout na pobočce. U internetové sázky se tohle stát nemůže, tam je výhra vždycky připsána,“ ujišťuje Týbl.

V rámci pevného terminálu by k podobnému chybnému vyhodnocení nemělo dojít. Sázení přes aplikaci nebo portál Sazky a sázení klasicky papírovým tiketem totiž využívá jiný kontrolní systém.

„Bez ohledu na to, jestli by dotyčný sázející zavolal, tak by mu výhra přišla. To můžeme stoprocentně zaručit. Kdyby aplikaci zkontroloval třeba jen o pár minut později, tak už by peníze na účtu měl. Bohužel jsme se trefili zrovna takhle,“ reaguje Týbl na případ Milana Š.

Podle Sazky si u společnosti za rok alespoň jednou vsadí zhruba polovina dospělé populace ČR, přičemž několik set tisíc sázejících tvoří uživatelé registrovaní přes internetový portál nebo aplikaci.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučené