Imunitní zázrak z laboratoře. Unikátní doplněk stravy vyvinuli Češi

Foto: juvenil.cz

Jak posílit imunitu? Vyzkoušejte unikátní extrakt biologicky aktivních látek v čisté a lidskému tělu vysoce využitelné podobě

V minulosti byl doporučován jako podpůrná léčba při onkologických onemocněních nebo k regeneraci tkání po ozáření. Pomáhal po havárii jaderné elektrárny v Černobylu, ale i dětem se sníženou imunitou.

Dnes jeho benefity pro zdraví a celkovou harmonii lidského organismu využívají celé rodiny, vrcholoví sportovci i chronicky nemocní. Imunitní zázrak, regenerační urychlovač nebo životabudič. I tak je potravní doplněk Juvenil často označován. Má za sebou více než padesát let výzkumů a klinických testů a jako jediný produkt svého druhu i patentovaný výrobní proces.

S Juvenilem mám velmi dobrou zkušenost. Mám dvě děti ve věku čtyři a devět let, se kterými dennodenně řeším alergie a astma. Díky pravidelnému užívání Juvenilu pozoruji to, že mé děti mnohem více odolávají nemocem. Když už onemocní, průběh nemoci je lehký a rozhodně ne jako dříve. Za sebe a svou rodinu mohu doporučit.
Katka z Prahy

Vhodné pro děti

Klinické studie prokázaly přínos užívání Juvenilu dětmi, zejména ve významném ovlivnění parametrů sekreční imunity. Juvenil je produkt přírodního původu, je nenávykový a nelze se jím předávkovat.

Za sebe mohu říci jen tři slova: super, super, super. Děti vydrží ve školce bez rýmičky a jiných nástrah o dost déle, než tomu bylo před pravidelným užíváním Juvenilu.
Zuzka z Třebíče
Foto: juvenil.cz

Juvenil se vyrábí v Česku, podle patentované receptury s klinicky ověřenými účinky

Skutečně účinné látky

Lidské tělo má neskutečnou moc se regenerovat a poradit si s vnějšími i vnitřními negativními vlivy, pokud je ovšem dostatečně vybaveno všemi potřebnými zdroji. Právě na bázi těchto biologicky aktivních látek je postaven český produkt Juvenil. Jeho složky dokáží vyladit tělo a přirozené vazby v něm.

Původ tohoto potravního doplňku není chemický, ale živočišný, čímž se liší od konkurence. „Když se z čistého přírodního zdroje získají ty nejúčinnější látky – aminokyseliny, peptidy, oligopeptidy a nukleotidy , je možné dlouhodobě vyhrávat boj s civilizačními chorobami,“ říká Anna Kadlecová, majitelka firmy Juvenil. Tyto látky mají obrovskou přidanou hodnotu v tom, že s ohledem na svůj přírodní původ jsou tělu vlastní, tudíž netoxické, nenávykové a nezatěžují organismus.

Proč obohatit svůj život o Juvenil?

• Funkční imunitní systém

Vzájemné vztahy imunitního systému a složek výživy jsou zásadní pro růst, vývoj a zdraví jedince. V klinické studii při podávání Juvenilu bylo prokázáno významné posílení buněčné imunity, zejména zvýšení počtu T-lymfocytů a jejich aktivity, vybuzení slizniční imunitní odpovědi.

• Zdravá DNA

Deoxyribonukleová kyselina (DNA) je v každé buňce našeho těla. Je v ní zakódováno, jak daný organismus vypadá, jaké má vlastnosti a jak funguje. DNA je u každého zcela jedinečná, neopakovatelná a je složena z nukleotidů. Juvenil obsahuje vysoké množství nukleotidů, které jsou připraveny ve formě, ve které je může organismus okamžitě využít k tvorbě buněk tam, kde jsou právě zapotřebí.

• Rychlejší regenerace

Regenerace je nahrazování odumřelých nebo opotřebovaných tkání novými. Regenerace organismu nejen po zranění či nemoci, ale i po sportovním výkonu nebo stresové zátěži je rychlejší, pokud tělu dodáme zvýšené množství živin, vhodných pro obnovu tělesných funkcí. Takovou univerzální látkou jsou především nukleotidy, které jsou obsaženy v Juvenilu ve vysoce využitelné podobě.

• Vyvážený mikrobiom

Mikrobiom (známý také jako mikroflóra) je souhrn všech mikroorganismů našeho organismu. Pokud harmonii mikrobiomu něco vychýlí z rovnováhy, mohou být výsledkem zánětlivá, infekční či autoimunitní onemocnění. Výzkumy ukázaly, že látky obsažené v Juvenilu ovlivňují množstevní zastoupení některých potenciálně škodlivých kmenů bakterií v mikrobiomu trávicího traktu a tím harmonizují jeho složení.

+3

Kdy je ten správný čas zapojit Juvenil do svého životního stylu?

• při dlouhodobě snížené imunitě
  • při jakémkoliv akutním či chronickém oslabení organismu
  • v době zvýšené fyzické i psychické zátěže
  • při rekonvalescenci po nejrůznějších onemocněních a úrazech
  • po užívání antibiotik
  • v období chřipek a nachlazení
  • při přetrvávajících alergiích
Juvenil? To je pro mě zázrak, který mě zachránil od věčných viróz.
Sabina z Jablonce nad Nisou
Jsem zdravotní sestřičkou a celý den jsem na nohách. Únava, stres a kontakt s nemocnými mi dával občas zabrat. Juvenil je pro mě super energetická bomba. Co víc dodat?
Petra z Bohuňovic

Založeno na datech

Juvenil je čistě přírodní přípravek, který se vyrábí dlouhodobou extrakcí za použití nejmodernější biotechnologie. Na vývoji tohoto potravního doplňku se podíleli přední čeští imunologové, vědci a lékaři. Základem každého výrobku, který se ve firmě Juvenil zrodí, jsou kvalitní suroviny. Než se z nich stane kapka nebo tobolka Juvenilu, trvá to minimálně šest až osm měsíců pečlivé práce. Jde vlastně o takovou vědu ve službách přírody.

Počátek Juvenilu sahá až do roku 1935

Příběh unikátního přípravku Juvenil sahá až do období první republiky. Byl, byť pod jiným označením, až do 70. let minulého století pouze na lékařský předpis. Používal se například i jako prostředek, který urychloval regeneraci buněk při onkologické léčbě. Po havárii jaderné elektrárny v Černobylu v roce 1986 byl československý objev doporučen i pro aplikaci u ozářených lidí. Při testech Juvenilu v IKEM v Novosibirsku se totiž potvrdilo, že hustota růstu buněčné kultury je po jeho aplikaci dva- až třikrát vyšší než u jiné kontrolní kultury. „Po ozáření buněčných tkání subtilní dávkou ultrafialového záření se u více než 50 procent tkání projevily známky odumření. Po 24 hodinách byl aplikován Juvenil a buňky se počaly normalizovat. Objevily se mitózy, což jednoznačně dokladuje známky druhotné regenerace.“ Stojí v závěrečné zprávě význačného ruského akademika V. P. Kaznačejeva.

I přes to, že se na tento malý zázrak v osmdesátých letech pozapomnělo, jeho unikátní odkaz se dočkal znovuobjevení. V roce 1998 odkoupila výrobní provoz a ochranná práva rodinná společnost, která pokračuje ve stopách slavného výzkumu a zdokonalování jedinečného preparátu.

Foto: juvenil.cz

Unikátní doplněk stravy Juvenil: Prvotní snahou bylo vytvořit produkt z vysoce kvalitních a dostupných přírodních zdrojů, které jsou nám blízké i geograficky

Může to znít jako klišé, ale ve své podstatě nemáme přímou konkurenci. Většina doplňků stravy tvrdí vše možné i nemožné, ale Juvenil je založen na datech! Už od počátku to byl vědecký projekt československých vědců a lékařů. Cílem bylo vynalézt komplexní přírodní preparát na posílení nespecifické imunity, a to se jim podařilo. Dokonce byl v roce 1983 patentován výrobní proces, to u žádného jiného doplňku stravy nenajdete,“ doplňuje Igor Matěna, spolumajitel firmy Juvenil.

„Jakmile se v naší rodině objeví jakýkoli zdravotní problém, říkáme v žertu: ‚Vezmi si na to Juvenil.‘ Od angíny až po zahnisanou třísku. Já osobně po něm ale sahám vždy, když cítím, že nejsem ve své kůži,“ prozrazuje Anna Kadlecová.

Foto: juvenil.cz

Anna Kadlecová a Igor Matěna, spolumajitelé české rodinné firmy Juvenil, která se už po tři generace věnuje vývoji a výrobě potravních doplňků Juvenil na bázi biologicky aktivních látek.

„Pro mě je základem klasický Juvenil Tobolky hned ráno před snídaní. Ani si nepamatuju, kdy jsem byl naposledy nějak vážněji nemocný. No a pak nedám dopustit na Booster, a to už od školy. Tenhle produkt jsem měl možnost užívat mnohem dříve, než se začal vůbec prodávat, a je to moje ‚must have‘. Když se špatně vyspím nebo mi prostě dojde energie, tak si dám dvě tobolky a jsem v pohodě,“ říká Igor Matěna.

Anketa

Užíváte potravní doplňky pro posílení imunity, lepší regeneraci či pro nastartování životní rovnováhy?
ANO, snažím se doplňovat všechny potřebné látky. Bohužel ale ten správný přípravek stále hledám
63 %
Pouze v případě, když se necítím úplně fit a potřebuji rychle nakopnout
9,4 %
NE, nepoužívám žádné potravní doplňky
27,6 %
Celkem hlasovalo 351 čtenářů.

Toto je sponzorovaný text tvořený ve spolupráci se zadavatelem. Článek nevytváří redakce Seznam Zprávy.