Hlavní obsah

Spolu si zaregistrovalo Babišovo heslo. Dva dny před jeho zveřejněním

Foto: Koalice Spolu

Koalice Spolu ihned uchopila Babišovu kampaň.

Reklama

aktualizováno •

Koalice Spolu předběhla premiéra Andreje Babiše, když si dva dny před zahájením kampaně hnutí ANO nechala zaregistrovat webovou doménu s heslem jeho kampaně.

Článek

Až do roztrhání těla. S tímto heslem vlétl ve čtvrtek dopoledne do kampaně premiér Andrej Babiš se svým hnutím ANO. Několik minut poté však začala koalice Spolu (ODS, TOP 09 a KDU-ČSL) posílat do světa nové grafiky se stejným heslem. Vytasila se i s webovou stránkou azdoroztrhanitela.cz. Hnutí ANO označilo krok koalice za nepovedenou kopii.

„Budu bránit komunisty. Až do roztrhání těla.“ „Zadlužím vaše děti. Až do roztrhání těla.“ „Budu čerpat dotace. Až do roztrhání těla.“ V tomto stylu upravila koalice Spolu původní význam Babišova poselství, že bude i nadále pracovat pro voliče až do roztrhání těla.

„Jde o naši reakci na kampaň, kterou dnes představilo ANO,“ uvedl mluvčí ODS Václav Smolka. To, že si Občanská demokratická strana doménu zaregistrovala už 31. srpna, nechal už bez komentáře.

Babišovo ANO představilo svoji kampaň 2. září dopoledne, web azdoroztrhanitela.cz si podle veřejně dostupných informací zaregistrovala ODS prostřednictvím svého člena Pavla Horáka už v úterý 31. srpna večer. „Jsem zaměstnancem strany, nemohu k tomu nic říct,“ řekl Seznam Zprávám Horák a odkázal na mluvčího strany.

Foto: Seznam Zprávy

ODS si doménu zaregistrovala už 31. srpna.

Web odkazuje zatím jen na grafiku s lídry koalice Spolu, kteří slibují, že budou bojovat, dokud nezvítězí změna. Samozřejmě „až do roztrhání těla“.

„Součástí naší reakce na kampaň ANO jsou i grafiky, které upozorňují na hrozby, kterým Česká republika čelí. Naším cílem je na tyto hrozby upozornit voliče a ve volbách je zastavit,“ doplnil Smolka.

ANO: Děkujeme, že šíří náš slogan

Podle mluvčího ANO Martina Vodičky může hnutí koalici Spolu za aktivitu spíš poděkovat. „Koalice nám ukradla jeden vizuál, vyrobila z toho dost odbytou kopii, ale my jim přesto upřímně děkujeme, že šíří náš kampaňový slogan. Očividně je lepší než ten jejich, čehož si všimli i jejich voliči,“ odpověděl na dotaz Seznam Zpráv.

„Nepovedenou kopií našich vizuálů nám opravdu nikdo kampaň ukrást nemůže,“ dodal. Na dotaz, jak je možné, že Spolu si doménu s heslem kampaně ANO zaregistrovalo dva dny před jeho zveřejněním, zda došlo k úniku informací z Babišova PR týmu, či zda se jednalo o záměrný únik, nereagoval.

A jak vůbec heslo aktuální kampaně hnutí ANO vzniklo? Jedná se o poslední slova Babišovy knížky Sdílejte, než to zakážou! „Je to poslední šance volit Babiše. Toho, kterého znáte. Toho, který pořád maká. Toho, který tomu chce dát všechno. Toho, který všude prosazuje české zájmy. Do roztrhání těla.“

Reklama

Doporučované