Hlavní obsah

Trik s českými vlajkami nemá šanci. Nejvyšší soud už dříve řekl, co je a co není billboard

Z dálnic a hlavních tahů měly 1. září zmizet tři tisíce poutačů.Video: Vojtěch Blažek

 

Reklama

Vlajka znamená, že už nejde o reklamní poutače. A tak je nemusíme odstraňovat, tvrdí majitelé billboardů. Od 1. září se měli zbavit tří tisíc plakátů, ale neudělali to.

Článek

Billboardy podél českých dálnic na sebe přitahují víc pozornosti, než když na nich byly vylepené reklamy. Od minulého týdne, kdy začal platit zákaz pro tři tisíce poutačů, na nich visí obrázky s českou vlajkou.

Majitelé firem se tak snaží vyhnout zákonu, který jim nařídil od pátku 1. září tyto poutače odstranit. Tvrdí, že když teď nenesou reklamu, nejsou už billboardem, a tudíž není nutné je odvážet.

Jak ale Seznam zjistil, už loni například padl rozsudek, který jasně říká, že billboardem je samotné zařízení, tedy konstrukce pro umístění reklamy. A je lhostejné, co na ní je, nebo není vylepené.

To znamená, že pokud billboardáři své reklamy neodstraní a půjdou se státem do soudního sporu, nemají velkou šanci uspět.

Reklama

Doporučované