Hlavní obsah

Zloději v Louvru využili její plošinu. Firma to využila jako vtip v reklamě

Foto: Reuters

Nábytkový výtah Aglio od společnosti Böcker použili zloději k vniknutí do muzea skrz okno.

Německá firma Böcker se nevědomky zapletla do loupeže klenotů v pařížském Louvre. Pachatelé ke vniku do muzea využili plošinu jejich značky. Firma nicméně využila situaci k vlastní reklamě, která se den na to stala virální.

Článek

„Když potřebujete jednat rychle,“ zní nový reklamní slogan rodinné společnosti Böcker z Německa. Na sociálních sítích se objevil den po loupeži v muzeu Louvre. Příspěvky obsahují fotografii nyní již proslulé plošiny Agilo, kterou zloději použili k vniknutí do muzea a odcizení napoleonských šperků v odhadované hodnotě 88 milionů eur (přes 2 miliardy korun).

Firma Böcker se v reklamě chlubí, že plošina dokáže unést „až 400 kilogramů pokladů rychlostí 42 metrů za minutu“. Zároveň potvrdila, že při zloději skutečně použili její plošinu. V roce 2020 ji prodali pařížské společnosti, která ji pronajímá svým zákazníkům.

Zloději tuto společnost před časem oslovili s tím, že by si ji chtěli taky pronajmout. Během ukázky zařízení ji ale ukradli, což majitelé francouzské firmy minulý týden nahlásili policii, popsala pro The Guardian marketingová ředitelka firmy Böcker Julia Scharwatzová.

Dále popsala, že když s manželem, který je generálním ředitelem firmy Böcker, v den loupeže sledovali zprávy a spatřili na fotografiích jejich produkt, byli v šoku. „Bylo nám jasné, že se jedná o trestuhodný čin a že k jeho spáchání zneužili naše zařízení. Ale když bylo zřejmé, že nikdo nebyl zraněn, začali jsme si z toho dělat legraci a vymýšlet vtipné slogany,“ uvedla.

V pondělí ráno, tedy den po loupeži, přišla firma s humornou reklamní kampaní, která ihned zaplnila internet. „Myslela jsem si, že se stane trochu virální, ale že bude tak virální, to bylo mimořádné. Naše příspěvky na Instagramu obvykle osloví 15 až 20 tisíc lidí a nyní jsme na 1,7 milionu. Je to šílené,“ dodala Schwartzová.

Doporučované