Zatímco u nás jsou předvolební kampaně spíš o billboardech, letácích a možná akcích s jídlem zdarma, ve Velké Británii se dává velký důraz na osobní kontakt s voliči. Jak s krátkými šesti týdny na předvolební agitaci britští politici naložili?
Článek
Oficiálně kampaně jednotlivých britských politických stran odstartovaly 6. listopadu, kdy se rozpustil stávající parlament. O jeho příštím složení Britové rozhodnou už ve čtvrtek, a to v prosincových „vánočních“ volbách. Pro ostrovní stát jde o neobvyklé načasování, typicky se ve Spojeném království volí na jaře – v květnu nebo červnu.
Politici se své role zhostili poctivě – lídr Labouristické strany se třeba v kavárně ve Walesu učil dělat latte art, premiér Boris Johnson se potkal s pracovníky továrny na porcované čaje a třeba šéfka Liberálně demokratické strany Jo Swinsonová navlékla boxerské rukavice.