Hlavní obsah

Cash Only Jaroslava Maška: Seznam Zprávy rozjíždí newsletter o velkém i malém byznysu

Foto: Seznam Zprávy

Doufám, že newsletter Cash Only budou číst úplně všichni, které zajímá a baví byznys, říká Jaroslav Mašek.

Reklama

8. 10. 2020 16:00

Seznam Zprávy rozšiřují svou nabídku newsletterů a ke zpravodajskému newsletteru Tečka přidávají i nový týdenní byznys newsletter Cash Only. Jaroslav Mašek v něm přináší informace z prostředí nejvyšších pater českého byznysu.

Článek

Newsletter Cash Only každý pátek nabídne souhrn těch nejdůležitějších novinek a ekonomických trendů i osobní analýzu Jaroslava Maška, vedoucího týmu SZ Byznys, jak jsou na tom hráči českého byznysu. První vydání redakce Seznam Zpráv rozešle 9. října.

„Dlouhodobě se snažíme rozšiřovat spektrum distribučních kanálů našeho obsahu a v newsletterech vidíme potenciál. Dostali jsme řadu pozitivních reakcí na náš denní zpravodajský newsletter Tečka, který letos v létě vznikl z koronavirového speciálu. A rostoucí čísla odběratelů jsou pro nás důkazem, že právě profesionální předvýběr nejdůležitějších zpráv dne doručený přímo do e-mailové schránky je pro řadu lidí podstatnou přidanou hodnotou,“ vysvětluje Jakub Unger, šéf divize zpravodajství a rádií.

„Doufám, že newsletter Cash Only budou číst úplně všichni, které zajímá a baví byznys. K našemu zpravodajství chceme přitáhnout hlavně čtenáře s vyšším vzděláním, v řídicích pozicích, úspěšné malé i velké podnikatele. Tato cílová skupina nemá času nazbyt a newsletter je ideální cestou, jak čtenářům ušetřit drahocenné minuty,“ říká Jaroslav Mašek.

V Cash Only vždy shrne nejen autorské texty, videa a podcasty z produkce SZ Byznys, ale i tipy na zajímavé materiály z prestižních zahraničních médií. Kromě jiného pak v rubrice Hráč týdne přibližuje velké postavy ze světa českého byznysu, jejichž aktivity si zasluhují větší pozornost.

„Renesance e-mailových newsletterů je globálním trendem. Úspěchy firem jako Substack či MailChimp potvrzují, že chaotické a k mediálnímu obsahu nepřívětivé sociální sítě nejsou pro šíření zpráv ideální platformou a čtenáři v současné informační záplavě ocení kurátorský vstup v podobě newsletteru. Newslettery také umožňují těsnější osobní kontakt mezi novináři a jejich publikem a díky přímé distribuci do e-mailových schránek se lépe nabízejí delší, informačně hodnotné texty bez povrchních clickbaitových titulků,“ doplňuje editor newsletterů Seznam Zpráv Matouš Hrdina.

K odběru nového týdenního byznys newsletteru Cash Only i každodenní zpravodajské Tečky se lze jednoduše přihlásit na webu Seznam Zpráv.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučené