Hlavní obsah

„Dva kliky a auto je do tří minut před domem." O Uberu s jeho českou šéfkou

Rozhovor s Barborou Polachovou se odehrál během jízdy autem s řidičem Uberu (video: Lukáš Roganský). (Video: Jiří Kubík)

 

Reklama

26. 12. 2016 16:11

Barbora Polachová před dvěma lety zaváděla v Praze Uber, nový druh automobilové přepravy. Tehdy se k Uberu přihlásilo deset řidičů, dnes už jich je kolem jedenácti set.

Článek

Služeb Uberu, který se v posledních letech stal celosvětovým fenoménem, využívá v hlavním městě už na 130 tisíc lidí.

„Do dalšího roku bych si přála, aby spousta lidí, kteří dnes jezdí do práce autem, nechali auta doma a jezdili s námi,“ neskrývá nemalé cíle Barbora Polachová, marketingová ředitelka Uberu pro Česko a Slovensko.

Podmínkou ježdění s Uberem je, že klient souhlasí, aby si firma strhla platbu z jeho účtu. Cena za jízdu po Praze by měla být srovnatelná s náklady na jízdu a údržbu vlastního auta.

Rozvoj Uberu, podobně jako dalších služeb takzvané sdílené ekonomiky, jde ruku v ruce s rozvojem a rozšířením moderních technologií, tudíž se dá očekávat, že se tento druh služeb bude dál rozrůstat.

Jak konkrétně vypadá objednání řidiče Uberu, kolik lidí firma v Česku zaměstnává a co její marketingová ředitelka považuje za největší úspěch letošního roku, se podívejte ve videorozhovoru nahoře v tomto textu.

Podívejte se do zákulisí debaty Seznamu Budoucí Česko.

Barbora Polachová je jedním ze šesti hostů, které Seznam pozval na speciální debatu Budoucí Česko. Lidé pod třicet let, úspěšní ve svém oboru, zde budou mluvit o roce 2016 a očekáváních od roku 2017. První část debaty uvidíte na Seznam Zprávy 28. prosince.

Sdílejte článek

Reklama

Související témata:

Doporučované