Hlavní obsah

Seznam Brand Studio vyhrálo v mezinárodní soutěži Native Advertising Awards

Foto: Native Advertising Awards

Ocenění Native Advertising Award.

Reklama

28. 1. 14:27

Seznam Brand Studio získalo ocenění v soutěži Native Advertising Awards. Uspělo v kategoriích Nejlepší nízkorozpočtová kampaň, Nejlepší využití psaného slova, Studio roku i Osobnost roku.

Článek

Seznam Brand Studio svými kampaněmi zaujalo mezinárodní odbornou společnost natolik, že ho mezi zahraniční konkurencí velkých mediálních domů ocenila v několika kategoriích. Zlatou pozici získalo v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň, stříbrnou příčku v kategoriích Nejlepší využití psaného slova a Studio roku a v kategorii Osobnost roku nativní reklamy zabodoval Ondřej Sitta.

„Už od startu projektu Seznam Native jsme věděli, že chceme být světoví. Po třech letech dohánění je skvělé vidět, že jsme peloton top brand studií světa doběhli. Druhé místo za naši práci v posledním roce bereme jako obrovskou motivaci jít ještě dál a pro naše klienty tvořit obsah, který dokáže hnout byznysem,“ řekl k ocenění Ondřej Sitta.

K prvnímu místu za Nejlepší nízkorozpočtovou kampaň pro klienta Crestyl, kterou mimo jiné ocenila i česká soutěž IMC Czech Awards, ještě dodal: „Jsem rád, že se ukázalo, že i ve srovnání s globální konkurencí patříme na absolutní špičku v rámci efektivity nativní reklamy. Paradoxní je, že skoro všechny naše kampaně se ve světovém měřítku značí jako ‚nízkorozpočtové‘. Klienti u nás kromě nižších výrobních nákladů těží také z obrovské distribuční síly Seznamu. Zásah si tak nemusí dokupovat.“

V roce 2020 Seznam Brand Studio publikovalo 76 klientských projektů na míru. Ty vygenerovaly přes 15 milionů přečtení, 908 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas na obsahu byl na jednoho čtenáře 6 a půl minuty.

O Native Advertising Awards

Jde o prestižní ocenění v oblasti nativní reklamy, kterou hodnotí Native Advertising Institute v Kodani. Ten každoročně pořádá také největší mezinárodní konferenci zaměřenou na nativní reklamu, kde se sjíždějí nejznámější mediální domy The New York Times, CNN, BBC, Forbes a další. Ty si pak spolu měří síly i v Native Advertising Awards.

Společnost Seznam je vydavatelem online deníku Seznam Zprávy.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučované