Hlavní obsah

V outletu v Hatích Češi nakoupili o polovinu víc zboží než loni

Foto: Seznam Zprávy

Ilustrační snímek.

Reklama

2. 6. 15:16

Za první tři týdny, kdy se znovu otevřela nákupní centra po zmírnění koronavirové pandemie, nakoupili čeští zákazníci v outletovém centru v Hatích u Znojma o polovinu více zboží než za stejné období loňského roku.

Článek

Tržby tak dosáhly loňské úrovně, přestože dosud nemohli přijet zákazníci z Rakouska, kteří běžně tvoří zhruba polovinu klientely. ČTK to řekl ředitel Freeport Fashion Outlet Jan Procházka. Centra jsou otevřená od 11. května.

„Příjemně nás zájem zákazníků zaskočil. V uplynulých týdnech si odnášeli napěchované nákupní tašky botami a jarní módou,“ uvedl Procházka. K velkým nákupům podle něj přispěly i značné slevy prodejců, kteří museli mít dva měsíce zavřeno. Za dva týdny utratili zákazníci v Hatích 60 milionů korun. Hranice se pro Rakušany otevřou od 15. června.

V outletu je podle ředitele zboží automaticky se slevou 30 procent proti běžným obchodům a prodejci ještě dále zlevňovali, aby vyprodali jarní kolekce.

Vedení centra rozmístilo na několik stanovišť dezinfekční prostředky, k dispozici je i automat na roušky. Od 25. května funguje kompletně, protože se otevřely i restaurace.

Loni mělo centrum tržby 1,8 miliardy korun. Letos činily náklady za každý den, kdy bylo zavřeno, půl milionu korun. Obchodů je v centru 75 a během krize řešil Procházka žádosti o odklad nájmů až na půl roku.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučené