Článek
Mohutné týmy dobrovolníků, specialisté na marketing, ale především stovky milionů dolarů museli vynaložit Donald Trump a Hillary Clintonová v minulých týdnech, aby oslovili Američany a přesvědčili je, že zrovna oni jsou tím, kdo má být jejich prezidentem.
Expertka na politický marketing Alžběta Králová v rozhovoru pro Seznam Zprávy popisuje, jakým způsobem získávají kandidáti v USA peníze od dárců - od drobných až po velké, a jak funguje financování kandidátů Republikánů a Demokratů.
TODAY WE MAKE AMERICA GREAT AGAIN!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) November 8, 2016
Everything we’ve worked toward comes down to today. RT this if you're voting for Hillary: https://t.co/jfd3CXLD1s pic.twitter.com/AhvOOB6L6C
— Hillary Clinton (@HillaryClinton) November 8, 2016
Křeslo v Bílém domě stojí řádově stovky milionů dolarů, ale přesné vyčíslení kampaní se dozvíme až poté, co volby skončí, soudí Králová.