Hlavní obsah

O2 čelil třetímu výpadku služeb v týdnu. Na vině prý byla optimalizace sítě

Foto: Shutterstock.com

Ilustrační snímek.

Mobilní operátor 02 se dnes již potřetí za týden potýkal s problémy a výpadky své sítě. Někteří uživatelé měli problém jak volat, tak se připojit na internet. Kolem 14.00 již problémů ubývalo.

Článek

Uživatelé mobilního operátora O2 v pátek dopoledne hlásili další výpadky služeb. Stalo se tak potřetí během jednoho týdne. Za pátečním výpadkem služeb operátora O2 prý mohly optimalizační práce. Pro redakci SZ Byznys to uvedla Petra Javornická z tiskového oddělení O2. „Aktuálně optimalizujeme výkon naší sítě, aby fungovala co nejlépe. V průběhu prací může krátkodobě trvat sestavení hovorů trochu déle nebo docházet k občasnému snížení rychlosti načítání dat. Děkujeme za pochopení,“ uvedla.

Server Vypadky24 registroval po 14. hodině kolem 2 500 hlášení uživatelů o výpadcích sítě. Z informací serverů DownDetector vyplývá, že nejvíce problémů bylo hlášeno kolem 12.00. Od té doby jejich počet klesá.

K prvnímu výpadku došlo už v pondělí, týkal se zhruba třetiny klientů z více než pěti milionů a trval zhruba tři hodiny. Společnost se následně omluvila a zákazníkům dala poukaz v hodnotě 300 korun na nákup telefonu či příslušenství. Podruhé mobilní síť O2 zakolísala ve čtvrtek, kdy někteří uživatelé O2 hlásili problémy s mobilním internetem a voláním. Podle Javornické se to týkalo menšího počtu zákazníků.

„Malá část zákazníků dnes ráno zaznamenala krátké zakolísání mobilních služeb, které trvalo několik minut. Jednalo se o projev prací na nápravných opatřeních v reakci na pondělní zhoršenou dostupnost našich služeb,“ uvedla Javornická ve čtvrtek pro ČTK.

Doporučované