Hlavní obsah

Sto milionů lidí chodí pro sportovní výsledky do Česka. Vše se řídí z Prahy

Foto: Livesport, Seznam Zprávy

Produkt manažer Livesportu Tomáš Pondělík.

Reklama

Aplikaci FlashScore od české firmy Livesport si stáhlo přes sto milionů lidí. Slibuje průběžné stavy, konečné výsledky, základní informace ze světa sportu – a to dříve než kdokoliv jiný.

Článek

Informace ke sportovním zápasům dnes na webu flashscore.com nebo ve stejnojmenné aplikaci hledá přes 100 milionů uživatelů ve více než 40 zemích světa, často v jazykové mutaci příslušné dané zemi.

Data do ní dodává hlavní pražská redakce společnosti Livesport spolu s malými zahraničními týmy, které dohromady čítají zhruba sedmdesát lidí. K tomu je však nutné připočítat i celou řadu externistů. Na tom, aby uživatelé mohli v reálném čase sledovat průběžné výsledky sportovních utkání, nyní pracují hned čtyři stovky „reportérů“.

V Livesportu tuto pozici zastávají datoví administrátoři sledující streamy a další zdroje, často navázané na sázkové kanceláře, přičemž dokáží „obsluhovat“ třeba čtyři hokejová utkání najednou.

V Livesportu coby technologické firmě hrají zásadní roli moderní technologie, automatizace a umělá inteligence.

„Třeba při živém komentování zápasů (písemnou formou, pozn. red.) má administrátor možnost vybírat ze sedmnácti až osmnácti tisíc dopředu připravených frází, díky čemuž dokáže být maximálně efektivní a rychlý,“ říká v podcastu produkovaném poradenskou společností Deloitte Tomáš Pondělík.

Livesport figuruje v žebříčku padesáti nejrychleji rostoucích technologických firem, který Deloitte pravidelně sestavuje.

Livesport chce svůj podrobný výsledkový servis postupně propojovat se zpravodajstvím, které bude vedle textů a analýz obsahovat i multimediální obsah. Třeba sestřihy zajímavých momentů z utkání nebo rozhovory.

O tom, jak se česká firma stala celosvětovým leaderem v oboru sportovního online zpravodajství, a také o dalších cílech Livesportu hovoří v podcastu z produkce Deloitte jeho produkt manažer Tomáš Pondělík. Poslechněte si ho.

Reklama

Doporučované